måndag 4 augusti 2008

tillbaka från semestern


Hej!


Nu har vi kommit tillbaka från en skön semester i Dalarna. Vi har varit i Orsa, Mora , Leksand och Rättvik.. Gud vad stor Orsa camping var, vi snurrade runt i två timmar innan vi fick plats, men det var det värt! Veckan var varm och vi passade på att bada och sola en hel del, orsja sjön var gudomlig långgrund och barnvänlig.. Själv tog det en kvart innan man kunde doppa sig, man badade inte så jätteofta... :)


Jag har lagt till en länk i min blogg"Slott och Koja" en helt underbar mysig inredningsaffär i Mora där jag införskaffat lite prylar.. Den ligger vid järnvägsstationen i Mora i ett gult hus och världens trevligaste butiksinnehavare jobbar där"Sylvia" heter hon. Hade sådan tur att vi blev grannar på campingen och jag var ju tvungen att fråga om det fanns några inredningsbutiker där omkring, och som tur var hade just hon en egen... :) Myclet vitt, zink och en ursnygg vit gungsoffa i trä, hörde att två stycken skickats hit till umeå, kul! Så gå gärna in och kolla hennes blogg där finns bilder från affären...


Nej, nu ska jag åka iväg till stugan igen, har lite bråttom.. Ville bara skriva ett kort inlägg, hörs snart igen/ Viktoria

Inga kommentarer: