onsdag 6 augusti 2008

Underbara pelargoner...



Helt sagolikt vacker är dessa pelargoner som blommat upp ordentligt under sommaren... Man njuter av att bara titta på dem.. Den nedersta fick jag av min syster som drivit upp "sörgårdens pelargoner själv", den är sagolik, eller hur? Gud vad jag har blivit sugen på att öppna egen mysig inredningsaffär sedan jag var i Mora..
Har tom sett ut lokal och börjat fundera på namn, herregud var ska detta sluta? Samtidigt känns det som att livet är för kort för att inte satsa på det man vill och är intresserad av här i livet. Jag vill, vill och vill!!!! Fick inte plats på universitetet till hösten heller, tänkte läsa eng för åk 1-4 samtidigt som jag jobbar, det kändes tråkigt. Men min anmälan blev sen. 6 dgr kvar till arbetet startar, puh börjar kännas motigt, men kul... Ska ta och lägga in ett av mina favoritrecept på muffins framöver, de är lovely! Ha en underbar dag, det ska jag/ Viktoria

Inga kommentarer: