fredag 29 augusti 2008

Världens sötaste & busigaste unge :)

Farmor & Wiggo på inglasningen :)



Wiggo & Farfar på inglasningen

Busungen "Emil I lönneberga" :)


Ja, detta är min allt i allo son Wiggo, han är ; söt, kvick, busig, glad, snäll, påhittig & världens bästa kramigaste unge! Faktiskt! Ja, okej, (visst ledsnar även jag på honom ofta) men han är väldens mysigaste unge, jag lovar... Helt ärligt!




Han är otroligt driftig av sig också, ikväll säger han till mig"- mamma, jag vill till farmor.."


-Ja, men inte ikäll hjärtat, säger jag.


-Jo, men jag vill, kan Wiggo ringa?(trodde att de inte skulle vara hemma)


-Okej, ring då!


- Wiggo: - FARMOR, jag vill komma & hälsa på liten stund, mamma & pappa är inge rolig.


FARMOR:-Ja, men kom en liten stund då gubben..


Mamman:- Jaha, men gå en liten stund då................ Som vanligt, de bor ju så nära...........




haha, ja inte gör det mig nåt i alla fall, ganska skönt må jag säga :) men han ska ju hem också utan bråk förhoppningsvis :)
Ha en trevlig helg7 Kram Vickan :)








Inga kommentarer: