lördag 13 september 2008

Härlig dag på stan....


Åh, har haft en skön,avkopplande dag på stan m min kära vän Monica... Vi har strosat runt och det fanns så otroligt mycket fint nyinkommet.. Önskar att man hade råd att bara handla och handla. Men två snygga koftor blev det från Nicole samt ett par tjockare strumpbyxor :) Vi käkade salladsbuffe på Piazza med min kära systerdotter Loe som har en liten bebis i maggen, och satt och surrade.. Gud så trevligt!! Var också och shoppade en ny mobil, en samsung.. Skitsnygg var den, svart & guld... Så för tillfället har jag fullt upp m att lära mig alla nya finesser... En lovely day :*


Vi var också ut på Haga och kikade in i butiken"Sköna Rum", en kvinna som har ett gårdshus inne på sin tomt bredvid huset.. Mycket för att jag var nyfiken på hur det skulle se ut i framtiden om mina önskningar skulle kunna slå in :) Det var fint där, men inte riktigt så mycket speciella inredningsdetaljer, mycket vanligt från marimekko, Himla m.m. Men gulligt och en bra storlek på gårdshuset i övrigt! Såg faktiskt att hon hade tagit hem lotioner m.m. från House Doctor(danmark). Kul.


Nej, mer tid för att gå på stan och strosa vill jag ha! Behöver bara lite mer i plånkan och barnvakt oftare, hihi...
Nu är det dags för sagotaim m min son, jag får väl se vilken bok han valt ikväll :) Kan vara Pettson? :)/ Ha en trevlig lördagskväll, Vickan

Inga kommentarer: