tisdag 2 september 2008

vecka 36


Ja då har man haft föräldramöte för kvällen. Allt gick bra, jättetrevliga föräldrar som dök upp och visade oss ett ansikte :) Men dagen blev lång, känns i kroppen nu... Har i alla fall fått plats på spinningen på tisdagar, så då får man åka iväg & cykla av sig lite energi som är dålig, haha.


Har vaknat två mornar nu av att kollegor ringt och anmält sig sjuka eller har vård av barn, och det finns inga vikarier att få tag på, puh.. Samtidigt om man är förkyld och barnen springer runt hasorna på en på morgonen. Stackars mina barn, men snart har jag sluppit detta m vikanskaffning och kan lägga min energi på mina egna barn samt mina små skolbarn istället, bättre va?


Sitter för fullt och planerar upp ett arbete som jag ska göra med åk 1 snart. Vi ska tillverka en egen bok m teckningar och skriva och berätta lite om oss själva( våra normer & värderingar), blir trevligt...


Nej hörrni, det känns som att jag har lagt ner ett stort jobb ikväll och behöver lägga mig i min sköna säng och läsa en härlig bok"sjöjungfrun",ni som inte läst den, LÄS! Rekommenderar den verkligen, som alla de andra :)

Inga kommentarer: