måndag 22 december 2008

Dan före dan


Godmorgon på er!


Ja nu håller allt på att var iordning inför julen.. Sitter vid julgranen & myser m pläden & kaffekoppen, skönt! Ska göra iordning svampstuvningen till krystaderna idag, med lite kantareller i blir det jummiiiii :) Har fått feber m ont i kroppen igen, helt sjukt ju, blir så less. Igår hände ingenting för mig förutom att jag var på dåligt humör, inte bra såhär innan jul.


Slog i alla fall in de sista paketen igår så det är färdigt.. Igår började de sända "Anne på grönkulla" på tv 4, jag satt som klistrad.. Läste alla böcker och har sett de gamla programmen om och om igen flera ggr förut.. Passar bra såhär i juletid :)


Ikväll är det ju uppesittarkväll också, vi får väl se om det blir ngn för mig, jag brukar som sagt somna ganska tidigt på kvällarna, pensionär som jag är, haha... Såg på" Jul m Ernst" igår och blev så sugen på att göra hans havrekex, vi får väl se om jag hittar igen receptet på recept.nu :)


Idag blir det att åka Teckenstorlekin på pilen en sväng och köpa lite mat och kanske en julklapp till min käre make, beror på om han varit snäll? Vi får väl se!


Nej, idag gäller det att passa på att njuta, imorgon är det julafton och paketen är borta... Tror jag förlänger julafton ett tag, haha...


God jul på er alla! ät gott och mys m era familjer, det ska jag, KRAM!!!!


Merry christmas God jul ................................................... :)

Inga kommentarer: