måndag 15 december 2008

Tankar kring livet


Ja då sitter man och väntar på att få åka iväg på luciatåg.... Har hittat igen lite fotopapper så jag håller som mest på att skriva ut lite kort, trevligt pysslande :) Ska åka iväg och köpa några ramar att sätta in korten i, tror det blir svarta.. Igår var vi på julbord m firman, fick väldigt mycket gott att äta, man kände sig som en rullande boll innan slutet, haha.


Har nu skrivit ut kursplanen för kursen jag tänkt prova läsa till våren, känns faktiskt riktigt spännande.. Handlar om läs, skriv och språkutveckling hos barn 6-12 år. Ikväll ska vi på födelsedagskalas hos Hasse, hoppas verkligen att jag får provsmaka deras lakritsknäck som de gjort, älskar lakrits :)


Ja julafton närmar sig m stormsteg, och jag har fortfarande en heldel julklappar kvar att köpa, får stressa in i julhandeln mot helgen.. Min kära vän monkan gillar att berätta att de är då färdiga, ingen stress där inte, fuskigt!!!!


Imorgon ska vi på julvandring m klassen, blir mysigt så här mot jul, längtar lite faktiskt....


Nej, ska ta och åka iväg och köpa ramarna innan luciafirandet( hoppas bara att sonen sjunger så han inte springer runt, runt, kan troligtvis hända) ja, ja, det tar vi då/ Hej svejs, Vickan

Inga kommentarer: