lördag 3 januari 2009

En dag på Leos :)


Här ser vi familjen Larsson/Lundqvist i action, i alla fall han i rutschkanan, mohahahaha :) Han kallas även för en riktig man som gör så gott han kan :)
Fick inte till dem på kort första gången men andra gången lyckades jag i alla fall, tjii där fick han! Vi hade en mysig dag m lunch och surr... Syns inte på kortet men Monica ska ha en bebis till sommaren, längtar... :* Får väl bara hoppas att det inte blir Wilmer 2, haha, det är spring i benen på den krabaten.. Himmel vad han pyser iväg och skrattar :)
Håkan & Wilmer the little man :)

Fick förresten kaffe & Tidningen serverad till sängen imorse, tror att det fanns ngn som ville att jag skulle kliva upp ngn gång :).. Det är så skönt att sova, skulle kunna sova hur mycket som helst tror jag. Hur blir man pigg? Vore inte helt fel med ngt uppiggande till denna dam inte.

Ja på måndag startar mitt nya jobb, känns både lite gruvsamt & spännande.. Men det gör det väl alltid. Får hoppas att jag får gå ner i tid lite, blev långa dagar m tanke på Wiggo samt far & mor som inte alls är pigga... Annars blir det att ta ut föräldrapennnig, skam den som ger sig, eller hur? Ja vi får väl se vad som händer, synd bara att man inte vet alla rättigheter men dem tar vi väl reda på :)



Monica, Melker & Wiggo till bords...
Ska se körslaget nu, vem hejar ni på? Jag har inte bestämt mig ännu :)/ Kram Vickan

1 kommentar:

Mammamonkan sa...

Ja visst var det trevligt:) Måste göras om snart igen,utan kamera då...hahaha. Jag måste absolut göra nåt åt min frisyr,ser ju inte klok ut!!
Kramar Monkan