tisdag 24 februari 2009

Aprilväder i februari :)

Solsken, hagel & snöbyar har vädret bestått av idag! Lite snopet kan man säga :) Längtade verkligen ut till det klara vädret med sol och skönt väder! Men när Vickan kom ut, då kom snöstormen & haglet istället, man tror inte det är sant? haha :) Men jag njöt ändå av att få vistas utomhus...

Fick Gi frukost av gulliga Marie på jobbet idag... Vi åt tillsammans;ägg, skinka, tomater, paprika & ost.. Känns bra att vi är två :) Men man har lite svårt att klara av det hela dagen( vi fick ugnspannkaka till lunch) & som sagt man måste ju äta för att orka jobba, eller hur?

Nästa vecka är det sportlov här, ska bli så skönt! Jag har tagit ut tre föräldradagar, så jag & illeman ska åka på Leos en av dagarna i alla fall... Sedan blir det stugan, med förhoppningsvis bättre väder än i helgen!

Jag är så trött nu förtiden, skulle kunna gå isäng tidigt.... Längtar & saknar efter vissa bitar i mitt förra liv, kan man skriva så? haha :) Har visioner ang vissa bitar som aldrig kommer att slå in, känns det som :( Stackars mig va? Ja, ikväll är det nog en sådan kväll... Ska gå o mysa med min gubbe nu och se reportaget om Kronprinsessan Viktoria & Daniel :* Have a nice evening/ Vickan

1 kommentar:

zandra sa...

Jag tycker faktiskt om att det är aprilväder i februari för då känns det som att det går framåt mot vår och sommar. GI... Hmm jag vet inte det ja. Jag är så dålig på att hålla den eftersom jag enbart äter fisk och veg helst. Inte så mycket för kött... inte min mage heller...
Kan alltid försöka! ;)