lördag 7 februari 2009

Kabeln fixad :)




Hej hopp sockertopp :)! Då sitter man här igen framför datorn & har ätit en god plankstek som gubben i huset har lagat till, så gott så! Sonen är hos farmor & farfar och käkar middag där, och dotra är på väg till en kompis och ska sova över samt åka till ikea imorgon :) Passar mig ypperligt eftersom jag inte känner mig fräsch än.....

Får se om man åker till akuten imorgon och säger till om pencellin en gång till; har fortfarande ont i huvudet och känner mig inte alls pigg. Har legat & sovit i eftermiddag. Jag blir såååååååååååååå lesssssssssssssssssss, vad f n är felet m dessa förkylningar? Finns det ngt stopp ngn gång eller? Ska man vara så här sjuk hur länge som helst? Jag blir galen! Vill vara pigg och kunna göra saker som jag gör i vanliga fall ngn gång... Fara på spinning, surra m folk i största allmännhet :) Städa hemma är ju också bra om man orkar :( Tänk om jag inte är frisk till nästa helg? Då dör jag verkligen............ Puh :(

Ja, det är nog inte lönt att jag bloggar ngt, känner mig bara så less så det blir inga roliga blogginlägg alls..... Ska i alla fall se melodifestivalen ikväll( ah, en höjdpunkt) hejar självkkart på shirley clamp & Scotts, tror jag hittills i alla fall, mohaha... Men en självklar plats hos mig har ju faktiskt smörsångaren Måns Zelmeröv, han är ju ganska god, haha...
Kram vickan :*

1 kommentar:

Mammamonkan sa...

Hejsan!
Se till att få dig en penecellinkur,så här kan du inte fortsätta. Du ska ju vara pigg o alert till helgen...:)
Kramis Monkan