fredag 20 februari 2009

Loes fina hem :)

Den söta gravid magen, kom ut nu bebben!!!!!!!!!! Vi längtar! :* puss & kram....
Lillbebbens säng, visst är den fin? Jag dök ner i den o kikade runt, haha :)

Sett från hallen, öppet & fint! Vrum samt kökets matrum..


Älskar runda fönster! Tjuvkik inne på toan :)



Köket & Loe som dukar fram fika!




Matgruppen samt v rummet.. Så snyggt med lime, svart & vitt!

Det blev ingen loppis idag, tyvärr... Har man en tonårsdotter så har man! Det var väldigt bråttom att åka in till stan och köpa inneskor till fotbollen, (puma) så lika bra var det att göra bort det! Fortsätter drömma och satsar på loppis imorgon istället, innan vi ska till stugan haha :)

Hittade några byxor till lilleman, korall färgad tröja samt tights till mig själv... Det har verkligen kommit in mycket snyggt nu, skulle kunna handla ihjäl mig :)
Efter stadsbesöket åkte vi till Loan & fick gofika :) Hon har så fint hemma och magen växer & växer... Jag tror inte att det är långt borta nu, högst tre dagar(hoppas).. Lägger in lite bilder från hennes hem samt hennes söta, fina gravid mage!
En klart lyckad ledig dag! Ska ta och röja i datarummet nu igen, det ser gräsligt ut här, jag lovar! Puh.......... Ha det gött/ Vickan :)

2 kommentarer:

Annas hus och hem sa...

Så fint hon har det hemma:)

Naija sa...

jag gillar med runda fönster :)