tisdag 3 februari 2009

Monkan på apa :) Thihi :)


Haha, idag fick jag vara med om ngt roligt så här när man är hemma och är sjuk :) Min käre vän Monkan hittade jag på ett så vackert kort som jag vet att hon uppskattar sååååååååå :) Var tvungen att visa peter, faktiskt... Hon är så söt så, men jag tror inte att hon gillar det kortet själv.. Vågar inte lägga in det här, då tror jag hon blir grym på lilla jag, mohaha :) Så jag lägger in ett fint kort på hon och barnen istället :*

Ja, igår var jag i alla fall och träffade l'äkaren.Fick vänta i en timme på min tur, var så less. Fick ngt kortison som skulle sprutas in i näsan samt mer renexin, de vägrar ju verkligen ge ut pencellin, varför? Ligger i alla fall m huvudvärk idag, känner mig helt slut & varet det kommer sakta men säkert ut, tar väl helst hela veckan innan detta släpper! Så nu rör jag käken i olika rörelser, sprutar in kortison, nässpray i snoken samt käkar renexin & alvedon, ja ni hör rätt :(

Sist men inte minst sitter jag i duschen 5 ggr varje dag och spolar skallen i varmvatten, peter blir galen, haha! :) Ja så ser mina dagar ut nu för tiden.......
Surrade m Loe idag med, nu är det verkligen nedräkning för bebben, 11 februari ska det smälla, längtar verkligen.. Blir spännande att se vad det blir för ngt :) Håller tummarna att allt ska gå bra!
Längtar till sundsvall, vill shoppas loss lite på Ikea, men när man är hemma jämt och är sjuk blir det ju inte direkt ngn saftig lön :( Får sno kortet av karln i huset & springa, haha :)
Nej, nu ska jag ringa min lilla mamma.. Hon sa ngt igår om att laga palt idag och komma förbi med, skulle vara väldigt uppskattat kan jag lova! Back to sleep/ Vickan :*

1 kommentar:

Mammamonkan sa...

Hörru du! Jag kan nog leta fram nån bild på dig med....hihi.
Kram,kram