onsdag 4 februari 2009

Rent, snyggt & vitt, skönt! Tonårsförälder, japp :)
















Tänk vad jag verkligen njuter när det är vitt och lite avskalat men ändå mysigt :) Kan behöva bli lite glad nu känner jag :) Känner verkligen att jag stormtrivs i mitt nybyggda hus, skulle bara vilja ha råd att köpa lite mer inredningsprylar, men det kommer väl.... Har i alla fall äntligen lyckats fota de fina valnötshyllorna som vi köpte av vår duktiga granne, de är så fina på sin plats :) Har fått mycket beröm av folk som hälsat på, kul :) Det är så fint med vita tulpaner & vita azaleor, hoppas verkligen att de håller sig fräscha ett tag, beroende på hur jag vattnar säger min mor..... Hm, kan det vara ngt bakom det?
Idag fyller i alla fall lilla Lova 3 år, HIPP HIPP HURRA på din treårsdag :) Vi får ta uppvaktningen i helgen istället, när gamle faster är pigg!
Ikväll har min man farit runt som en städgalning, han har putsat o donat i hela sovrummet( garderoberna, madrasserna, ja jag tror att allt flög ut och fick sig en riktig omgång, haha :) Själv tar man en dag i taget, har slängt in en tvätt och plockat ur diskmaskinen, känner mig stolt över det, var längesedan nu... Så hemskt va?
Dotterna hade friluftsdag idag och behövde hämtning i backen, så jag fick snällt rycka ut och hämta henne... Hemskt fräsch man kände sig, icket :(
Vilket humör dessa tonåringar har, jag blir alldeles slut ibland.... Kom inte in på mitt rum!!! Skriks det med jämna mellanrum... Eller; - Chilla morsan.... WHAT? Vadå chilla? Det är tjat & gnat om tatueringar & piercingar hela tiden.. Och är det inte det så är det om kläder, dans, hårförlängning, ja name it!!! Härligt att vara tonårsförälder ibland, hm? Samtidigt är man orolig jämt, haha :)
Ska se ett program ikväll som handlar om demens, syrran har tipsat.. Får se om det väcker några tankar & funderingar ang ens egna funderingar om ens familj....
Har i alla fall slutat med renexin, kunde inte sova om nätterna... Fick verkligen sömnproblem och det känns verkligen dagen efter. Men pumpar in kortison för fulla muggar samt nässpray & alvedon... Imorgon är en annan dag, hoppas jag :* Kram Vickan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin bild på kusinerna :) Anna