onsdag 17 juni 2009

Pressat schema :)

Hej & hå!

Idag har dagen verkligen flugit iväg! Oj vad jag har hunnit mycket, men inte utan en väldigt god hjälp av Nina.... ;) Hon har kört barnvagn, ätit glass på torget, och åkt hiss 17 ggr upp & ned ;)Haha :) Fick lite panik där ett tag, men det löste sig :) Har nu hittat allt jag skulle ha till bröllopet, midsommar & till Wiggo, så skönt!............ Puh :)

För tillfället stryker jag kläder, packar till stugan, planerar & bloggar ;) Allt i ett! Nej, dagen har gått bra... Vi har tagit bort gipset på W i dag & det känns skönt! Men det värsta är att han inte får cykla på några veckor, eller spela fotboll eller sparka sparkcykel.... Vad ska han göra?... Blev lite låg när jag hörde det faktiskt! Det har tagit på en led som växer så W kommer troligtvis att få åka på täta kontroller på lassa för att undersöka och att se så att allt växer som det ska. Röntgen, läkarkontroller m.m. Men man ska se det från den ljusa sidan, eller hur?

Nu ska jag fortsätta stryka innan strykjärnet brinner :) Hoppas att ni alla andra har lika mycket att gör som jag :) Kram på er! Vickan!

2 kommentarer:

Vit som snö sa...

Javisst måste man se livet från den ljusa sidan!
Kul att du vill vara med i min utlottning!
Ha en skön midsommar!
Kram Cilla

zandra sa...

Ha en skön och trevlig midsommar! och lycka till med allt på bröllopet.
:D
vi syns i sommar ;)