tisdag 22 juli 2008

campingen here i come...

Hej på er! Ja nu har jag inte skrivit på ett tag, har nämligen varit i min stuga över helgen och där har jag tyvärr inte tillgång till nätet, sorry... Blev väldigt uttråkad faktiskt, vilket skitväder det har varit, regnat och piskat mot rutorna hela tiden.. Har bakat två pajer, samt läst ut två härligt bra böcker" belinda ohlssons - otrogen på öppen gata- höll faktiskt på att skratta ihjäl mig, Peter undrade om jag inte skulle släcka lampan snart, hi hi!! Kan verkligen rekommendera denna underbara bok, lättläst och streckläst! skrattade nästan ihjäl mig, roligt att göra det för en gångs skull :)

Ja nu sitter vi här två tjuriga personer och diskuterar var vi ska åka på torsdag... Jag vill till Dalarna och Peter vill till Övik, hm... var känns roligast kan man tänka, för barnen dessutom? Vad tycker ni, var ska man åka? Tips för barnfamiljer + att det ska vara roligt för de som är 30+... Ja, det är inte lätt.

Ska börja packa i husvagnen imorrn, tråkigt. Vad lever man för tråkigt liv egentligen? Nej, så får man väl inte säga, eller? 3 veckor kvar på semestern, sedan är det jobb igen, skönt.. Liksom härligt när man själv är tillbaka i det normala igen. Har rensat garderoberna, städat grundligt + skött om barn ordentligt, hm, alla som är avundsjuka på mig räcker upp en hand! Ingen, konstigt?!::: Skoja bara...

Ska ta & hämta hem min son från svärmor snart, han ska se kebebpizza uppträda på allsången, hans favorit, tråkigt men sant... Förstår inte riktigt, men har kanske en likhet med sin far, haha!!!

Nej, hörrni nu har jag surrat klart, tror jag.. Ska ta och rycka upp min man och se var vi ska åka på torsdag, samt hämta hem min son.. Hörs imorgon, från nedåträknande hemmafrun Vickan :)

Inga kommentarer: