torsdag 17 juli 2008

Äntligen fredag!!!


Fredagen är här, äntligen kan man säga.. Har väntat hela veckan på att min man ska bli ledig, de har tokjobbat från tidig morgon till sena kvällen.. Men man blir inte förvånad om det blir så att han kommer att somna som ett litet barn kl:20.00 istället... Hade först tänkt åka på visafton ikväll med några kompisar, men min man orkar inte, och jag tappa suget att fara själv, som vanligt. Blir nog stugan i helgen istället, med solning på bryggan och lite släktsammankomster..


Ska ta och promenixa till svärmor snart och skriva ihop en liten sak till ett bröllop de ska på i helgen, min mans kusin ska gifta sig på höga kusten. Dags att hoppa in i duschen och börja vakna till, känner mig lite trött idag. Längtar efter en dag med bara mig och inga barn, men idag kommer trettonåringen hem från sin pappa som hon varit hos i två veckor, men det blir kul!


Ha en lovely day :)/kram vickan

1 kommentar:

lilaclilly sa...

Men jösses vad du är duktig på att skriva!
Intressant med artikeln från aftonbladet... Må så gott i helgen!
Kram
Lilaclilly