torsdag 17 juli 2008

Stugan here i come



Hej hopp! Har varit i stugan idag och klippt gräsmattan där, tur det finns åkgräsklippare.. Annars hade jag blivit galen, hm... Har även lärt mig att göra världens godaste köttsoppa m min mor, som jag lovat min bror att bjuda honom på i framtiden :) (Han kunde ju ha varit med och lärt sig själv, eller hur?) Men han låg i soffan i sin stuga tror jag, haha...




Wiggos kusin Lina har lekt m honom hela dagen, oerhört skönt må jag säga, de har byggt kojor, cyklat och lekt jagad, alltid bra med släkt! Rätt skönt när man kommer ut till stugan, allt är fridfullt där, man blir direkt sugen på att läsa en god bok eller se en riktigt härlig kärleksfilm, som tur var hittade jag en film hos min bror som jag ska ligga och se ikväll.


Eller så är det bara skönt där ,därför att det finns så många i familjen som wiggo kan gå runt till, man får slappa en stund. Vi har varsin stuga där, jag, min bror, min syster och min mamma& pappa. Visst blir man less ibland, men då är det tur att man har nära hem...




I sommar har vi valt att lägga pengar på räcken/insynsskydd vid vår brygga/badplats,det blev jättefint och känns toppen eftersom vi bor så nära andra personer där. Man uppskattar lite avskildhet när man åker till stugan för att kunna sitta vid bryggan och slappa. (Bilden ovanför är tagen vid vår underbara badplats).


Hörs imorgon/ Vickan

Inga kommentarer: