tisdag 12 augusti 2008

Första dagen på jobbet......


Ja, då har man gjort sin första arbetsdag efter sin 8 veckors semester.. Puh säger jag.. Alltid likadant, inget schema kan göras även fast man har en vecka på sig(tur att det är lika för alla).


Det var jättekul att få träffa alla härliga arbetskollegor igen, man har faktiskt saknat en del av dem ordentligt.. En av mina "vänner" på jobbet var på väg ut på krogen nyligt men hade tyvärr råkat ut för en olycka, haha säger jag.. Hon och hennes syster skulle färga ögonbryn och fransar m färg och min kollega fick in rubbet i ögat, ops!!!! Som hon berätta svällde ngt stort ut ur själva gat och det brann som f n... Så det blev akuten, chips, godis och hyrfilm istället, synd var bara att hon gjort sig så jäv a snygg för kvälle... En riktigt rolig tjej det, som ni säkert förstår..


Har nyss pratat m en annan kär kollega & vän, hon är lika sugen som jag på en egen inredningsaffär, jiiiippppppppppppiiiiiiiiiii!!!!! Vi ska ta ett litet surr om detta imorrn, känns kul och lite eggande faktiskt...

Inga kommentarer: