tisdag 12 augusti 2008

morgonpromenad :)



Strandpromenaden vid älven, vackert och njutningsfullt att promenera här på morgonkvisten :)


Ja då har man börjat ett nytt liv, morgonpromenader. Vi får väl hoppas att det håller i sig ett tag :).. min son hade pinkat i sängen så 05:40 var det dags att vakna, sonen somnade om & jag tog mig en liten walk... Visst är jag duktig? Hann även ringa till min vän monkan och skryta lite, de hade kalas på morgonkvisten, det ni!

Nu är man lite sugen på havregrymsgröt också(hm) försöker intala mig att äta ordentlig frukost, innan jag ska cykla iväg på jobbet.. Förhoppningsvis får man veta idag vilka klasser
man ska jobba i när skolan startar...

Ikväll tänkte jag fara på spinning, vi får väl se hur det blir med det... Men ett antal kilo måste väck efter en semester m god mat & vin :)

Hörs senare/ Kram Vickan

Inga kommentarer: