torsdag 14 augusti 2008

Äntligen löst, känns skönt!


Åh, äntligen har jag fått veta i vilka klasser jag ska jobba i till hösten.. I åk 1 och åk 2, känns kul, bra personal att jobba m också! I morgon ska vi äta kräftor i stugan, gott, så jag ska ta & göra en urläckert god västerbottensostpaj ikväll m oliver, njamiii..


Har gjort iordning min kära vikanskaffningspärm också inför skolstarten, känns bra.. Den såg taskig ut, men nu är det ordning o reda i den.. Så imorgon är det planering inför inskolning m de söta små ettorna som ska börja i skolan, 19 st blir det :)
Surrade m min kollega idag ang butiken(som jag i drömmen redan håller på att öppna upp portarna på) och vi är helt inne på samma sak, otroligt va? men kul... Tänk om vi kunde, helt sagolikt :*
Färgade håret på dottern igår, chokladbrunt.. Blev riktigt fint, faktiskt(även fast jag var motståndare för det...) Ska nu ta & väcka min lilla gubbe, vi måste åka & handla inför pajbaket!
Hörs senare/Vickan

Inga kommentarer: