tisdag 21 oktober 2008

BROLLE ÄR KUNG!!!

Åh så otroligt underbar den mannen är! Han sjunger som en gud, knän & armar blir som spagetti :) Jag ryser av välbehag... Har i alla fall äntligen varit på hans konsert ikväll( nyss hemkommen) och jag är så nöjd!

Min dotter blev uppplockad av honom på scenen, ja ni hör! Brolle sträcker fram handen och frågar om hon vill komma upp och dansa till" you where always on my mind".. Dottern blir alldeles stel & jag bara, gå då! Upp, upp, haha... Vilken tur att vi filmade allt, så kan hon ha kvar och titta på det sedan.. Hon fick sjunga med honom och fick sedan hans blommor & autograf.. Snacka om en härlig dag för mitt lilla troll! Ja okej, även för mamman :)

Måste bara få säga att killen är så otroligt jordnära, skämtar och dra med sig hela publiken på ett charmigt och inbjudande sätt! Berättar och drar anekdoter ang sitt liv när han växte upp, man lyssnar på honom, cerkligen lyssnar samt tjoar!

Hoppas att han alltid fortsätter vara sådan, det är sådana personer som är värda att klättra vidare och högre upp!

Kan lova att nästa gång han dyker upp nära mig, då finns jag på plats igen :) Måste kika i tidningen imorgon om dottern blev fotad, hoppas det, vore så kul för henne :)

Nu ska jag gå och lägga mig med ett stort brett leende på mina läppar/ Tack för en sagolik kväll Brolle, natti natti alla & sov så gott, Vickan

Inga kommentarer: