onsdag 29 oktober 2008

Datorproblem, grrrr

Hej!

Nu är jag less, fruktansvärt less på denna dator! Sedan i lördags har inte datorn fungerat, vi tar oss nämligen inte ut på nätet.. Förstår ni hur jobbigt detta är för lilla jag som är i stort beroende av datorn.. Får verkligen hoppas att det löser sig om vi byter ut routern hemmavid, annars får jag spunk, haha..

Sitter för tillfället på jobbet och planerar inför nästa vecka, var då bara tvungen att beskriva mitt problem ang datorhaveriet.

Hoppas och hoppas att den kommer att fungera inför helgen när vi ska ha middagsgäster hemma och ha en halloweenfest.. Brukar ju som sagt behöva komma in på mitt kära matklubben, hihi....

Nej, ut i solen med er och ta en skön promenad, det ska jag försöka med i alla fall, så humöret blir lite bättre, tjingeling på er allesammans, vickan

Inga kommentarer: