måndag 24 november 2008

ABSTINENS!!!!!

ÅH, så hemskt det är att försöka sluta snusa!!!!!!!!!! Har bestämt mig för att försöka sluta m snusandet idag, och jag kan säga att kroppen känns ganska så konstig :( Proppar i mig nejlikor(lite väl hårda) samt nikotinfritt snus... Skulle prova att ta ett bloss av en cigg för att dämpa suget, blev helt groggy och yr :( Så jag får väl vara nöjd med att jag hållit mig till en riktig snus idag, fast kvällen är inte slut ännu :)

Har även sytt mina nya julgardiner, gud vad jag suger på att sy, har inte alls ngn talang för detta, grrrr........... Fick lov att ta hjälp av min man ett slag(hm, mitt humör är inte riktigt bra idag) så min man undrade varför jag skulle sluta snusa just idag när jag skulle sätta mig och sy gardiner. Eftersom jag brukar vara nog arg och irriterad ändå, haha.. Ja, talang för att sy har jag då inte, det erkänner jag.. Lägger ut bilder sedan på mitt nya snus samt mina gardiner( inte riktigt klart ännu, som ni kanske förstår :)

Längtar till min spinning imorgon, ska cykla som en tok!

Nu blir det te & skorpor/(Fasiken också, karln i huset tycker att jag ska göra klart mina gardiner, försökte smyga mig diskret därifrån) Ok, får se hur jag kommer mig ur detta, Längtar till skyltsöndag/ Vickan

Inga kommentarer: