måndag 10 november 2008

Tillsvidareanställd, finally :)

Igår var en härlig dag! Fick god middag hos mor & far samt en skön barnfrikväll på bio :)Vi såg Patrik 1,5, och den var riktigt bra! Hann inte uppvakta svärfar så vi får väl se om det blir ikväll då. Är riktigt sugen på en powerwalk, får se om jag smiter ut när karln kommer hem.

Har i alla fall bakat bullar idag och upptäckt att jag inte är nöjd med alla mina gardiner, inte kul! Måste försöka köpa in lite nytt av det tror jag så att det blir bra.. Men det får bli efter jul.

Blir äntligen tillsvidareanställd nu den 17 november, känns skönt! Men vill jobba mer än vad jag gör idag.. Kan ju inte handla allt ¨jag vill ha" och det känns inte bra alls! Kanske ska återuppta mina funderingar ang att starta eget ändå, måste bara smörja min karl lite till :) Såg att bloggen "ett hus i vitt" köpt ett gårdshus, gud vad avis jag blev! Verkligen! Tänk vad mysigt det skulle vara, ett vitt gårdshus bak till på vår tomt.... Jag får drömma lite till.

Imorgon är det föräldramöte på vår förskola, blir intressant...

Nu har stortjejen och en kompis kommit hem från skolan, så jag ska ta och surra lite med dem.. Bäst att höra sig för vad de ska göra ikväll, kan bli allt möjligt!

Hej svejs/ Vickan

Inga kommentarer: