fredag 7 november 2008

Helg :)

Underbart skönt m helg känns det som! Har tänkt mysa på hemma och bara dola omkring m allt som inte blivit gjort tidigare, känns som det var längesedan.. Har haft fullbokat många helger nu så känns faktiskt skönt m lugn & ro & mys m familjen :)

Lyssnar på" Nickelbacks" senaste låt som spelas flitigt på rix, den är helt underbar! "Gotta be somebody" heter den..Känns lite som det ljuva 80-talet, haha....

Ska tillaga flygande jacob idag, min man har väntat på det länge nu, så den blir nog väl mottagen! Farsdag på söndag :) Ngn som ska göra ngt speciellt för sin far eller man? Jag ska till mor & far på farsdagsmiddag sedan tänkte jag att jag ska bjuda min käre man på bio, vi ska se Patrik1,5, ngn som sett den? Känns som att den ska vara bra i alla fall...

Har dolat på med lite bokstäver och siffror till min son idag, han är så intresserad av detta så självklart måste jag ta tillfället i akt, jättekul! Vi ska kika lite på det i helgen tänkte jag.

Idag fick jag jobba m min gamla klass, så roligt! De är så fina, lite busig men sådant gillar jag! Det blir väl lätt så att man saknar en klass, helst om man har fått haft dem som klassföreståndare och riktigt fått hänga m i allt bus och sus, nej skoja bara... Det var roligt! Fick ju även jobba med Marklund ett tag, inte helt fel, var längesedan :)

Sitter för tillfället & njuter i min sköna fåtölj m flera ljus tända runt omkring mig och vem dyker upp, jo lille mannen... Slutsurrat för idag, känns som att jag bara babblar..

Njut av helgen! Vickan

Inga kommentarer: