söndag 30 november 2008

Skyltsöndag, finally

Hej på er! Såg denna underbara, gamla film igår och fick en otrolig flashback! Gud vad bra den är, lika bra som förut :) Jag & Monica satt och såg denna om och om igen! T.o.m dottern tyckte att den var bra, det ni! Bäst du ser till att hyra denna Monkan :)

Lax i ugn med färsk spenat samt västerbottensost & grädde, gud vad gott det blev! Vi hade pressad potatis till och en god sallad.. Receptet från matklubben.se


Då var det dags för den årliga skyltsöndagen, härligt! Men vaknade idag av att jag känner att en kraftig förkylning är på gång, vill inte det! Har inte tid med sådant när det vankas mot jul... Idag hoppas jag att vi träffar tomten, så att det blir lugnt en stund på hemmafronten.. Jag hör dessa jingle bell tomtar spela för mig morgon som kväll, och det är en månad kvar till jul, det ni!


Denna tomte träffade vi i Dalarna i somras. Sonen skrev önskelista och fick lämna till tomten, vilken lycka! Var bara tvungen att lägga ut honom, han var så söt där han snällt satt och poserade inför alla som ville ta kort..



Har nu beställt saffran m min man & tänkte försöka ta mig i kragen och smälla ihop degen under tiden sonen är på kalas.. Vi får väl se om det blir så! Eller om det blir en god bok & kaffe i myshörnan, vem vet? Hörs ikväll/ Vickan




1 kommentar:

Anonym sa...

ja,man kanske få ta o se filmen igen då,hihi!
/Monkan