fredag 5 december 2008

Arbetsintervju.... :)

Hej på er!

Ja ikväll blev jag uppringd och ska på intervju till veckan på ett jobb jag sökt! Det som var värst var att jag har ju tappat rösten så gott som, så att det kändes lite pinsamt när jag skulle prata. Fick verkligen förklara mig och säga att jag var väldigt hes, ingen whiskeyröst här inte, haha...

Känns lite nervöst, var såå längesedan jag var på intervju av detta slag. Men hoppas faktiskt att det kommer att gå bra, behöver jobba heltid nu :) Blir spännande att se vad som händer till veckan, annars får jag väl gå tillbaka på min halvtid som inte ger mycket pengar, tyvärr... Jag trivs sååå bra med det jobb jag har och min arbetsplats, men man behöver pengar också, eller vad säger ni?

Lagade till en god rätt ikväll m fläskfile & bacon från? Ja, vad tror ni? Självklart"matklubben.se".....

Nej, hörrni gott folk och kära vänner, ska mysa m gubben och sonen en stund nu... Har toksurrat m monkan för läge nu :) Håll tummarna för mig, kram & trevlig helg, Vickan!

1 kommentar:

Mammamonkan sa...

Jag håller tummarna på Måndag:)

Kram Monkan