lördag 6 december 2008

Loppisfynd

En så fin kjol i beige , med vit satinrand som kommer att passa perfekt på jobbet! 20 spänn :)
Två par jeans, miss sixty samt vero moda... Även en kjol från H&M divided som skymtar fram där bak... Jättefräscha, jag trodde nog aldrig att jag skulle bli en loppishandlare, men där gick jag bet, Mohaha :)
Skitsnygga skor från "Din sko", 30 spänn, ser helt ny ut. Superfina till kjol och sköna........


En julkrans i fönstret, 40 spänn.. Lyser så vackert i mitt lilla fönster vid min sköna läsfåtölj!


Ja, idag har familjen varit på loppis samt varit ute i pulkbacken och åkt bob. Jag och sonen skulle åka nerför backen i boben och rätt som det var så åker vi iväg :) Jag trodde självklart att min käre Wiggo skulle styra men ack vad jag bedrog mig, det slutade m att mamman skrek och sonen asgarvade och vi hamnade på sniskan, haha... En härlig syn, skulle jag tro.
Dottern ringde från sin far idag och har nu lämnat in ett bidrag till "Nextstar.se" får hålla tummarna och se till att rösta på henne, även ni alla som kikar in här hoppas jag :) Skriver vilken låt det är som hon sjungit upp så fort jag vet...
Blev bjuden på glöggkväll hos våra kära vänner Viveka & Perra nästa fredag, känns jättemysigt! Ska ta med mig julgodis tänkte jag, har hittat ett nytt recept som liknar toffefe, smaskens!
Imorgon ska sonen till farmor och baka pepparkakor & lussebullar, funderar på om man ska ta sig en ordentlig prommis då, var längesedan nu. Denna förkylning är seg, rösten är fortfarande halvt borta,, inte kul när man gillar att prata :) Igår lyckades jag ringa till Nina, var såååå pratsugen, men kom på när jag ringt att jag inte hade ngn röst, smart va?
Nej, hörrni, dags för dansbandskampen för vår familj samt godnatt för vårt lilla pyre.. Hörs senare, trevlig lördagkväll på er/ Vickan

Inga kommentarer: