måndag 8 december 2008

Vickan på gång igen, mohahahaha :)

Vill ha denna i julklapp
Ja hörrni då håller man sakta men säkert på att återvända till verkligheten igen.. Har legat i feber hela helgen m en fruktansvärd värk i kroppen, usch! Gud vad trist det är... Fick igång datorn i dag i alla fall, den pajade igår, bara la av sådär, poff! Inte roligt det heller må jag säga...


För tillfället har jag bakat ngn slags ny julgodis m choklad och jordnötsmör, vi får väl se hur det smakar, gött hoppas jag :) Lurade karl att jag skulle kika på ett till recept på datorn, så han fick snällt vika av.. Så nu sitter jag här och bloggar lite istället, nåde mig om han upptäcker mig :) Fick veta idag att jag blivit antagen på en 15 p kurs på universitetet till våren, blir spännande( tror jag)... Jag hittar på så mycket hela tiden, är nog en lite rastlös skäl emellanåt som vill att det ska hända saker i mitt liv... Det går bara så fort efter 30, rynkor, benskörhet(skoja bara) men ibland känns det nog så, haha... Såg ett annat jobb jag blev sugen på att söka idag också på 100 % men fick rådet av en vän att jag nog troligtvis inte skulle uppfylla kraven där, ka ju vara bra att ngn stoppar mig ibland i alla mina förhastade beslut! Eller vad säger ni?


Pratade m en kompis häromdagen också, hon försökte hålla igen så här innan jul, klok person va? För jag verkar göra tvärtom, det går upp och det går inte ner, lalalalalalalalalalal, blääää!

Måste försöka rycka upp mig lite, efter 30 är det inte så lätt att få bort dessa kilon, ju! Såg på framsidan av Sofies mode att det fanns ett bantningstips på att bara dricka olika juicer så skullle man gå ner vissa kilon på ngn tid.. Vem tror ni ställde sig och dreglade över dessa sidor på affären? Jo jag, helst sjukt ju, skulle aldrig klara av att bara dricka juice, " Ursäkta alla barn, fröken måste bara gå och kissa igen för 511 gången idag! Eller nej tack, jag kan tyvärr inte smaka din goda hembakade kaka eftersom jag ska dricka passionsfruktjuice nu! Kanske ngn annan gång i mitt liv men inte nu innan jul, tar tag i detta sedan, slutpratat om detta...


Nej, måste lämna över datorn till gubben nu, kanske återkommer lite senare, tjaooooo!!! /

pyssel, prassel, tissel och tassel



Inga kommentarer: