tisdag 2 december 2008

Avis :(

Hej hopp! Idag när jag kommer gående m min kära klass mot biblioteket ser jag en kollega ståendes i den supersnygga petrolblåa västen från Wardrobe!!!!!!!!! Gud vad snygg den var! Vill verkligen ha :) Ja, jag får väl se om det kan bli en egen julklapp till mig, eller hur?

Fick en så fin julstjärna upphängd i klassrummet idag av vår snälla vaktis, den lyste jättefint! Hade faktiskt tagit med mig lussebllar som jag bjöd på idag till några kollegor, kändes som en bra sak, haha.. Det värsta var att gottegrisen själv påstod att han höll igen, det är bara att äta sa jag.. Här tjatas det om att ingen i vårt a-lag bjuder på fika, och då man bjuder, nej då bantas det plötsligt! Han åt till slut, ord och inga visor :)

Min gulliga vän Sara ringde för en stund sedan och funderade om hon skulle skriva upp mig på spinningen nästa termin, självklart sa jag :) Måste bara fundera på hur många gånger jag varit där, hm.....

Har tipsat min dotter om att vara med i nextstar.se som Ica Maxi och Diggiloo gänget ansvarar för, får hoppas att hon nappar!

Nej, dags att avrunda kvällen, imorgon är det dags för vinterdikter och läsläxa....

Merry christmas/ Vickan

Har sökt ett jobb idag, vi får se hur det går...

Inga kommentarer: