onsdag 3 december 2008

Sjuk familj

Vill ha denna fina julklänning :)
Ja, idag gick det inte längre... Fick åka hem och stoppa om mig själv.. Det är konstigt att man inte fattar att man blir piggare om man är hemma i tid än att man går iväg på jobbet och käkar alvedon... Men började redan ikväll fundera på om man kanske kunde gå och jobba imorgon ändå, men känner nu att det inte är aktuellt. Satsar på fredagen istället :)


Ska nu alldeles strax kika lite på bonde söker fru, var ett tag sedan jag såg det, undrar vad som hänt? Tänkte ta mig en stor kopp te och halvligga i fåtöljen m filten, host...


Har hittat fler nya bloggar som inspirerar mig, har lagt till dem i min blogglista, kika på dem ni... De är kopplade till butiker eller nätshopping :) Blev själv sugen på lite saker att beställa...


Var inne på tradera igår och skulle buda på en sååå fin klänning från hm, men icket att jag hann med.. Men det är en till inne nu som går ut den 14 december, får försöka hinna med den istället :) Lägger ut en bild så får ni se hur fin den är!


Nej, nu blir det te och filt för mig, hoppas att ni klarar er från förkylningen/ Sjuka Vickan :(

Inga kommentarer: