torsdag 18 december 2008

Julavslutning & sista dagen på jobbet... Ledsamt

Godmorgon!

Idag har vi skolavslutning i kyrkan.. Var och tränade på låtarna där igår och barnen sjunger så vackert så både jag och Inger fick tårar i ögonen, det ni... Det är bland det finaste jag vet att få ha julavslutning i kyrkan, allt är så mysigt och alla är så glada och ser fram emot julen :)

Men i,dag blir det nog en till tung dag för lilla jag.. Jag hade som ni vet sökt nytt jobb och jag fick det, och det är ju bra! Men ack så ledsamt att lämna mina söta små barn & härliga kollegor, saknar dem redan :) Inte bra va? Så efter avslutningen idag blir det att packa ihop sakerna och frakta hem dem... Blir nog bra att få jobba lite mer tid än bara 50%, blir lite mer i plånkan... Nej, hörrni ska ta och göra färdigt resten som ska fixas här på morgonkvisten, ha en bra dag ute i halkan/ Vickan

Inga kommentarer: