tisdag 16 december 2008

Nya hyllor på väggen, jippiiii....


Åh vilken trevlig överraskning jag fick ikväll!

Vi fick hemlevererat egengjorda hyllor att sätta upp på vår vardagsrumsvägg( i snar framtid) hoppas jag.. Ska ställa upp ljus på hyllorna så fort jag får chansen och lysa upp vår mörka fondvägg.. Ska bara få karl till att hänga upp dem, ska gullegulla imorgon tror jag, inte lönt ikväll, mohahaha.. Han har nämigen legat pall och påstår att han mår dåligt, men nu drog han iväg och köpte sig lite gotta, hm? Lägger in kort på dem så fort de sitter uppe, jag lovar... De är så fina i valnöt...

Nu ska jag snart se film, en kortis tror jag( är som en gammal pensionär på kvällen, somnar i raskaste rasket), så ha en skön kväll... Och kom ihåg att vara rädd om de nära, det ska jag vara... Det kan behövas så lite ibland... KramVickan

Inga kommentarer: