måndag 19 januari 2009

Flunsan fortsätter riva i oss m stormtag :(

Vill ha denna mob :) NU! Köp aldrig en samsung, jag tycker inte om dem i alla fall, jag är en riktig sony ericsson tjänare.. Synd bara att jag upptäckte det sedan :) Min man brukar säga & säger; Du är alltid så impulsiv! Och okej, det kan väl stämma(ibland), i alla fall! Ngn som vill sälja en till mig? Jag är med :)

Idag är en riktig slappardag här hemma :) Sonen är fortfarande sjuk & mamman i huset känner sig inte alltför alert idag... Hosta, snuvig & början till värk i kroppen, inte bra va? Pratade m en arbetskollega idag, gulliga hon, ville höra hur det var och boka in lite arbete framöver, haha.. Känns bra att vara m på ett hörn ändå :) Jag lånar böcker på bibblan till vårt nya tema istället hemmavid & kikar lite på innemiljöer, finns dåligt utbud bara, synd....
Men jag har hittat några godingar :)



Idag vankas det pizza till middag i detta hus ialla fall, så fuck you GI middag, mohahahaha :) Typiskt va? Ja, ja inte första gången..... Man vänjer sig. Min kära vän Monkan hon lagar mat för fulla lass, gå gärna in o kika på hennes veckomeny, ni kanske får lite middagstips, mohahaha :) www.monkan76.blogspot.com


Till helgen blir det begravning här i trakten, en sorglig historia.... Mina tankar & kramar går till den/de som sörjer stort & som jag sagt tidigare, var rädda om varandra och prata om allt, inget är för litet eller för stort att berätta om ifall det tynger dig, kram :*

Bedöm inte varje dag efter vad du skördar utan efter vad du sår :) Kram & hoppas att ni får hålla er frisk & alert, som jag, eller? hm..... Tjingeling, Vickan!

Inga kommentarer: