torsdag 22 januari 2009

Uppe m tuppen :(


Imorse vaknade jag kl:05.00 av att min mans tre väckare ringde & skrällde oerhört högt! Han skulle iväg med flyget till göteborg den räven.. Haha :) Jag blev så glad sååå, snoret rann & hostan satte igång igen & jag vände och vred migi ilska, grrr! Äh, det var bara att sätta igång kaffehurran och försöka le och se glad ut :) Eller hur det nu var? Idag känns förkylningen lite bättre, ingen feber i alla fall, men denna eviga hosta? När tar den slut? Läpparna har fått en fin röd markering också, ser ut som att jag använt lipliner på hela överläppen, inte klokt ju.. Slipper ju måla dem ialla fall, som jag aldrig annars gör, haha.


Det enda positiva med denna flunsa är att matlusten är väck, gi är alltså utbytt mot svält.. En kort period, snart tillbaka i gamla vanor igen kan jag tänka mig :) Ska ta och vila lite nu innan jag ska hämta sonen på dagis, orken tröt...
Hjärtat vet mer än vi :* Viktoria

Inga kommentarer: