fredag 16 januari 2009

gi mat, rynkor & rött vin, yeah :)

Snart kanske jag ser ut så här i fejan, huvva :) Dags att börja sköta om sig!
Rött vin, en delikatess, anser jag, mohahahaha...............

Ja, mitt nya liv ser ni här! Går väl sådär, men skam den som ger sig... Lite kan man väl fuska va?


Hej alla nära & kära!

Idag vankas det gi mat påbordet här hemma :) Bort m överflödigt fett, kanske? Nja, vi får se, försöker i alla fall ,men lite rött vin till kan väl aldrig skada eller? hm........... Pratade just m en gammal arbetskompis ang 30 årskrisen, och rynkor... Dags för mig att köpa rynkkräm kanske? Får se om jag åker in till the city imorgon och inhandlar lite för det 30 åriga ansiktet :) Vore nog inte helt fel....
Idag har vi suttit på vårdcentralen och fått träffa en läkare som skrev ut penicellin till Wiggo, öronen och febran. Hoppas att det börjar vända snart för lillstackaren :) Har varit förbi mamma och hjälpt henne m gardinerna idag också samt träffat en gammal kompis på Ica : Alltid lika mycket surr för oss, så trevligt sååååååååå :) Vi har insett att vi är goa o runda och som Karin sa vem bantar man för? Ja, vem? Jo sig själv, men till en viss gräns....
Ska surra i tfn nu, mohahaha, kramis Vickan :)

Inga kommentarer: