torsdag 15 januari 2009

Äntligen funkar internet igen :)

Ja nu har man varit hemma i två dagar med sjukt barn, utan dator :( Det har faktiskt gått bra! Idag har vi spelat lite spel, rimmat lite & sett på film.. Jag hann även rensa och sortera mina pärmar & papper som jag haft i kartonger sedan skoltiden, skönt :) Men man blir lite trött av att bara sitta inomhus, så igår eftermidag åkte jag på bibblan och lånade lite böcker, jag tror jag strosade runt i en timme.. Träffade några trevliga personer också som jag surrade lite med :) I eftermiddag har jag varit m min dotter och provat ut slalompjäxor hos Ante & Jennie, de blev godkända, bra jobbat Andreas!!!! Men vi har fortfarande hjälmen kvar, puhh.. Huvudsaken den inte blir dyr, så ska det väl gå an, eller hur?

Var förbi mor & far ikväll också, ska åka dit och hjälpa dem imorgon med lite saker.. Det går fort att man blir gammal, inte kul alls.

Nu ligger gubben i sängen m huvudvärk & fryser också, nu är det väl vår tur att åka dit.. Hoppas att jag klarar mig, håll tummarna! Nej, bloggar mer imorgon när jag är alert känns det som... Ska sätta mig & läsa "På andra sidan Venus" av Elisabeth Andersson, superbra bok! Hennes andra" Här & nu" var inte heller dålig.. Skynda er att låna dem :) Hörs imorgon, Vickan!

Inga kommentarer: