lördag 31 januari 2009

Tandvärk & förkylningssymptom igen :(


Oj oj oj säger jag bara.......... Tror att jag lyckats få in ngt i mitt tandkött från middagen igår.. Vi grillade fläskfile, som verkar ha fastnat mellan tänderna.. Det känns inte riktigt bra kan jag säga :( Sedan rinner snoret & huvudet spränger hela tiden, blir så less! Vill vara pigg och göra roliga saker i mitt liv. Inte ha ont och vara sjuk hela tiden, ju :) Fortsätter det så här i munnen så blir det väl att försöka få tid hos ngn tandläkare på måndag, snabbt vill jag lova!!
Hade tänkt mig en fartfylld dag idag, men icket... Var på isplanen ett tag med Jocke & Selma sedan for vi hem och jag sov i två timmar, jättekul va? Så nu håller gubben i huset på att laga mat, det blir brorsans kycklingfilespett m sweet chili, som smakar :) Blir nog bra....
Vi har ialla fall bokat en liten tripp till sundsvall om två helger, en weekend på hotell m god mat och IKEA såklart :) Längtar :) Ska bli så skönt att bara vara..... Eller shoppa loss lite, måste handla lite på Zara i alla fall och kika lite på Cubus till tonåringen :)
Har tyvärr inte tagit kort på blommorna ännu, men kika in på mammamonkans blogg, vi har samma blomgrupp :) Ska snart se finalen i körslaget, hejar stort på Hanna Hedlund, HEJA, HEJA!!!! Hoppas att hon vinner :) Kram på er i den mörka vinterns tid, Vickan :)

1 kommentar:

Sillen sa...

Hej syrran bit ihop det kan bara bli bättre =)