fredag 30 januari 2009

shopping, i love it :)

Ett så vackert tyg som faktiskt mitt förkläde består av som jag fyndade på Raines idag, :*
Hej svejs i lingonskogen :) Idag körde jag in mor & far till privatläkaren för att kika till mammas ben ännu en gång, ja det är faktiskt så..... Moder jacob hade en infektion så det blev pencellin denna gång för att inte benet skulle vara så mycket. Så nu är vi nog äntligen på rätt väg med dessa åkommor, förhoppningsvis :)

Efter doktorbesök åkte vi på plantagen & träffade min kära Monkan :), m lilla Wilmer... Så vi strosade runt & köpte så fina Azaleor(vita) samt lite andra blommor som vi bestämde oss för att arrangera i en blomgrupp, så snyggt blev det! Har tyvärr inte tagit kort ikväll, blir imorrn, haha... Sedan hade jag turen att Raine Helena reade ordentligt idag, så jag köpte mig ett så häftigt förkläde samt en supersnygg lampa i svart lack till köksfönstret, hög & mäktig står den o kikar ut i köksfönstret, wow :) Jag älskar verkligen att handla, så njutningsfullt....

Var in på BOOM också, såg så fina plädar i brunt & (ludd) vill bara ha, men jag blev snål, men som Monkan sa; du kommer att ångra dig om du inte handlar, mycket riktigt känns det så nu, haha... Blir en tripp imorrn med, tror jag :)
Fick ett så trevligt samtal ikväll av min kära (gamla) kollega Jenny M, åh vad jag saknar den tjejen........... Jag tror vi surrade i en timme :) Hoppas verkligen at jag får följa med på laserdome, vi får vääl se efter Jenny lagt fram förslaget till rektorn, haha... Humle & dumle, hihi.... Ska kika på lets dance nu, hör att det skralar från tv:n. Skön helg/ Vickan

1 kommentar:

Mammamonkan sa...

Jaha,jag la visst min kommentar till detta inlägg på det förra...haha! Snurriga Monkan