torsdag 29 januari 2009

Välkommen sköna helg :)

Känner mig helt mörbultad efter denna arbetsvecka! Förkylningen är inte riktigt ok i kroppen och det känns verkligen av när man jobbar... Ska försöka vila upp mig i helgen ordentligt, men känner ett starkt sug att åka in till stan och shoppa loss lite, i lovet that! :)

Varför känner man sig som en riktig pensionär? Vem man än pratar med i de 30 så känner de flesta samma sak... Hur gör man för att hålla sig uppe m tuppen på kvällarna? Jag riktigt längtar till sängen på kvällarna, det har nog blivit det bästa jag vet.. Låter kul va? NOPE.

Skulle vilja åka iväg en helg och bara vara, strosa runt lite och få äta hotellfrukost på ett mysigt hotell. Vad tror ni om det? Skönt va? Vi får väl se om det blir av ngn gång in the future :)

Ska ringa och boka tid hos frissan idag och hoppas på att jag kanske får en tid nästa fredag, vore inte fel... Vi får väl se :)

Dags att börja vakna till liv och planera upp dagen.. Jäsp.... Ha en trevlig helg, tråkigt att inte Maggan dansar i lets dance, tragiskt det som hände... Vi får heja på de andra i stället.... Vickan

1 kommentar:

Mammamonkan sa...

Visst var blommarna fina? Jag är helnöjd:) Kanonfint tyg på förklädet oxå!Vad snygg du ska vara när du lagar mat framöver:)
Kram Monkan