fredag 23 januari 2009

What a day!


Denna morgon kunde börjat bättre... Pink i sängen, bihålorna & samtal både till sjukvårsupplysningen & vårdcentral samt tjuriga föräldrar :) mohahaha Ja, ja med lite alvedon som man just inte ätit ngt utav,(hm) så känns det lite bättre i alla fall :)


Haha, märker tidigt i morse hur karln i huset studsar upp ur sängen vid halvfem tiden & börjar rycka o slita i våra sängkläder.. Lite fundersam blir man ju vid den tiden, helst eftersom han har en benägenhet att prata o hitta på saker i sömnen :) Men det var så att sonen råkat kissa på sin far, mohahaha :) Ja, sånt kan hända, bara att bita ihop!


Har varit på apoteket & affären idag o handlat lite, vilken pärs... Nu har jag gjort mitt för idag i alla fall :) Hittade så fina tulpaner, billig var de också.. Så Jennie fick ett pack och jag köpte faktiskt tre till mig själv :) Så härliga att se på, de lyser upp lite här hemma just nu känner man. Har även köpt chips & dipp till Lets dance ikväll, längtar efter det salta goda, jummiiii :)
Njuter nu av skön musik m Sonja Alden & ska ta och börja med maten tror jag.... Eller jag måste, karln fick huvudvärk? Haha :) Carpe diem; Vickan :*


Inga kommentarer: