måndag 16 februari 2009

Konstnärliga verk

Ramade in denna fina teckning som min son gjort på förskolan tidigare... Den är så fin!

Dessa fyra teckningar hade han gjort på förskolan idag, alla 4 turtles med olika färger och saker i händerna... Visst är den längst ner till vänster fin? Så det blir väl att köpa 4 ramar i framtiden till dessa 4 alster....

Har packat upp alla Ikeaprylar nu, blev inte så speciella ting. Tråkigt nog. Men ibland har man inte direkt råd till allt man vill ha, thats it! Klok jag låter va? Måste beställa en förstoring till min snygga ram också innan jag kan sätta upp den på väggen.

Idag var jag på en kurs m jobbet, den var så bra! Många tankar och funderingar fick jag! Så nu blir det pedagogisk dokumentation för fulla muggar! Ska ta och sköja ur blonderingen på min dotter nu, vi får väl se hur det låter när hon sköljt ur, mohaha... Jag kanske springer och låser in mig! Lär väl lysa orange, hoppas inte; så håll tummarna! Kramis Vicke Pick!




2 kommentarer:

Mammamonkan sa...

Vad duktig han är på att rita,brås på mamma;)
Kramis!

Naija sa...

vilka härliga teckningar..blivande konstnär??sätter upp teckningar på kylskåpet,det uppskattar dem :)