söndag 15 februari 2009

I`m Back, hehe :)

Så snygga glasbollar hittade jag i en butik längs vägen hem....

Blev helt såld på denna snygga spegel! Ska sätta upp den ovanför skänken i vrummet tror jag...

Vårt hotellrum på scandic. Fick först rum på 8 våningen, jag höll på att dö! Åker som sagt var inte hiss... Så jag frågade lite fint om det fanns ngt rum längre ner, ja säger tanten på våning 6 då... Ja, vad säger man? Jag har nog förbrännt en massa kg på dessa trappor i helgen, ngt positivt i alla fall, haha! Men jag gick inte ner i onödan i mina klackeskor :)


Irish coffee, yummi!



Det mysiga cafeet vi satt i, liksom en innergård....




Även här är cafeet och ngn farbror som råkade komma med, jaja!




Min man som verkligen älskar att gå på Ikea, syns va? Jag tappade bort han rätt ofta under vår sväng här inne. Men det var bara att kolla efter pensionärer och ngt att sitta på för där var han, mohaha :) Han fick sig en del nya vänner(pensionärerna) under sina sittningar... Batterier & en duschcreme hade han inhandlat här.. Fynd, eller? Nja...






Destinationen är avklarad, haha :)

Lite bilder fick jag med idag! Ska se en film på tv nu och mysa i soffan min nya pläd.... Skriver mer imorgon om mitt lilla äventyr!
Kramisar en nöjd shoppinggalen Vickan!



1 kommentar:

Naija sa...

min gubbe gillar inte heller att shoppa :)