torsdag 12 februari 2009

Min bäste vän, snart kommer jag, haha :)




Ikea är min bäste vän, säger min man.. Kan ju faktiskt stämma ibland... HA HA :) Längtar så mycket av att komma iväg imorgon och bo på Scandic, knalla runt på stan i affärer samt springa runt som en galning på Ikea! Peter går m vagnen efter linjen och jag brukar springa fram & tillbaka och lasta ner saker, mot slutet lastar jag in och peter ut, mohaha... Ser nog inte riktigt klokt ut :) Det värsta är att lönen känns inte så stor för tillfället med dessa sjukskrivningar man har åkt på hela tiden, typiskt! Kanske får sno till mig Peters bankkort & springa mot kassan istället, ingen dum ide va?
Har i alla fall tänkt köpa en taklampa till sovrummet & ramar, resten väljer jag nog ut i slutskedet, efter 2 vagnar är proppfull, haha :) Brukar få plocka bort då, undrar varför?
På lördag är det ju alla hjärtans dag också, mysigt.... Får väl hoppas på en god middag ngnstans :) Lite tråkigt att vara ifrån barnen en sådan dag, men de har det bra ändå :) Får se om jag & gubben kurar ihop oss på hotellrummet på lördag o ser melodifestivalen, svårt att missa ju... Måns Zelmerlöv är ju med!!!! Hippa typer va?
Nej, dags att börja packa till lillkillen och oss:) Ha en kärleksfull alla hjärtans dag!
Lär dig livets stora gåta; Älska, glömma & förlåta :* Kram på alla hjärtans dag, hörs efter helgen/ Vickan



3 kommentarer:

Annas hus och hem sa...

Passa på å njut nu, det är ni värda. Hälsa Ikea från mig, du vet vi är ju också kompisar:)

Naija sa...

happy valentine day
shoppa lungt

http://gumseline.blogspot.com/

Prinsessan och jag sa...

Hej, jag besöker runt hos alla som annmält sig till vår prinsess-tävling. Det är så roligt att hitta o titta på "nya" bloggar. Jag hoppas att du haft en trevlig IKEA helg!Vår äldsta son åkte till Skellefteå lagom när det var slut, han är med kring scenbygg o riv. men jag vet inte än vilka kändisar han hann se...Måns?? Ha en bra start på veckan/yvonne