söndag 8 februari 2009

Pencellin, äntligen :)




Vilken underbar läkare jag fick träffa i eftermiddag, han tog sig tid och kollade mig ordentligt samt ritade upp och visade hela bihålorna och dess förlopp. Han tyckte jag hade gjort det bra denna vecka och kämpat m min kortison(hm) men förstod att pencellin var ett måste att sätta in.. Som han sa vid avslutet av besöket; hoppas att du blir på bättre humör nu och att du blir frisk snart så du får gå på jobbet och skulle du inte bli bättre så måste du ta kontakt igen.. Jag ba VA? Blev sjukskriven tom onsdag, men har tänkt kunna jobba tidigare, släpper det värsta m huvudvärken då drar jag på jobbet, i promise!!!

Nej nu tror jag att det vänder snart, fick dubbla tabletter redan där som jag stoppade i mig, så nu kör jag en elefantkur.. Längtar till den dag huvudvärken släpper, då ska jag både sjunga & dansa tror jag :) Har i alla fall chips & dipp till kvällen :) Nu har jag nedräkning till att bli frisk, längtar så mycket att få gå och jobba..... Vill inte sitta här inne någe mer, blääääää.... Barnen hinner väl glömma bort vem jag är?

Tycker i alla fall att Alcazar var outstanding igår, så jäkla bra! Usch för shirley & scotts, de gjorde inget bra nummer igår alls, jag hade helt fel där.... Blir spännande till helgen att se hur det går för Måns.... Ja ngt mer spännande har jag faktiskt inte att berätta idag, tyvärr... Ska bädda ner mig och sonen i soffan tror jag & bara mysa lite under pläden.. Kanske kommer det fram lite chipp & dipp också, Kram Vickan

Inga kommentarer: