tisdag 31 mars 2009

Åsså var det snart onsdag.... :)

Denna vecka har börjat m en rivstart för mig... Har inte hunnit annat än jobbat & jobbat, tyvärr :) Men idag fick jag mig en 30 minuters prommis på lunchen m kollegan K och det var så skönt! Vi surrade om ditten & datten :) Hade även en kul konversation m K & J i personalrummet ang (ja ni ...)... Mohaha :) Alltid trevligt att få surra loss lite, i lika that!

Har nyss varit ute på en längre prommis m min kära man, så skönt... Både ventilation och motion i ett, det ni! Sedan skjuts av dotra & kompis till backen. Så nu fick jag en liten kortis vid bloggen.

Bastubygget fortsätter och det går verkligen framåt, så roligt! Fick även besök av lille Olle en dag där nere, han & Wiggo hade bara trevligt( m sockerbitarna) :)

Kramis Vickan...

Inga kommentarer: