lördag 28 mars 2009

Shopping m barn...

Singeltaket är på :)
Ytterdörren på plats :)


Taket på andra sidan är på gång :)


Monkan, Melker & Wiggo äter för fulla muggar :)



Grabbarna grus :)

Hej på er alla glada!
Imorse vaknade jag kl:06 av att jag var väldans tät i näsan och hade ont i magen... Men som sagt var jag pigg eftersom jag däckade tidigt igår kväll( som vanligt), så det blev kaffe & vk.se... Dagen har varit späckad, först in på antikaffären och kolla om ngt nytt dykt upp, men det hade det inte, sedan hämta upp dottern hos sin far & sedan direkt in till stan för att träffa Monkan & Melker :) Vi hade som sagt tänkt gå på bio, men först skulle vi käka på mc donalds & shoppa lite... Och det var inte lätt, jag fick huvudvärk omedelbart! Min son är överallt & ingenstans, så vi hade fullt sjå att kolla var han var eller vars han tog vägen, puhhh... Gud vad jag blev less! Never again! Så på fredag blir det stan igen m jag & Monkan själva, ser verkligen framemot det :)
Träffa tjocka släkten på stan också, Frida jobbade på H&M och Loe, Jeppe & Jimpan var på obs :) Trevligt! Kikiade på några bebiskläder till Jeppe också, men tyvärr hittade jag inget som dög just nu, det är ju noga :) Till Wiggo blev det baggyjeans & sockar i massor, till Amanda stentvättade jeans från Gina Tricot( Gud, jag höll på dö, det hade ju jag i 12 års åldern, shit i`m old) inte kul! Och sist men inte minst, till jag; kjol, top & jacka allt från H&M...
Sen var orken slut... HAHAHA :)
Peter har varit effektiv idag, han har jobbat med bastun. Han har lagt singeltak och satt in innerdörren i bastun.. Den blir så fin, han e ba duktig älsklingen :* Men jag vet vem som får umgås med sin son ikväll, vem tror ni? Jag tänkte laga entrecote & sallad i lugn & ro i köket m härlig musik & tända ljus till :) Njut av kvällen, det ska jag/ Kramis Vickan!

1 kommentar:

Anna sa...

När ska bastun invigas? Om det ska vara snö änglar så ställer jag upp=) Kramiz Anna