söndag 1 mars 2009

babysmys :*

Lillen på skötbordet, men vill inte vakna :)
Jeppe i närbild, världens sötaste bebis!

Idag har jag verkligen fått mysa med Jesper! Gud vad gott de luktar och de väger ju så lite när man håller i dem.. Jag fick kramp i armen efter ett tag & inte lite heller, haha :) Men jag hade kvar greppet så jag kunde byta sida på honom. Lite stolt över det blev jag! Det var så skönt att få åka själv & bara surra med Loe & njuta av Lille Jesper... Ville inte åka hem!
Men jag skulle hem o rensa klart förrådet & lille Jeppe skulle åka och se pappa J spela hockey, det ni :)
Sitter & tittar på mitt nya schema, blir inte riktigt klok på det :( Men vi får väl se vilken lösning som komma skall... Blir spännande, eller?
Ska ta emot dottern nu som kommit hem/ See you later, kramis Vickan :)

2 kommentarer:

Naija sa...

mmm bebisar är mysigt...

zandra sa...

Good luck med det nya schemat.. ;)