måndag 2 mars 2009

Sportlov & bastubygge :)

Tulpaner & Bloomingville, kan det bli bättre?
Vår sockerkaka :)

Ljus som lyser upp & värmer i snöovädret


Jahapp då var måndagen gjord! Det gick fort! Sportlovet är här med snö, snö och snö i massor.. Det blåser & virvlar runt ute för fullt, så jag har tänt upp ljus i hela huset och sitter vid datorn med min stora kaffemugg, myspys :) Samtidigt som jag msn:ar med Monkan & syrran, haha :)
Karln är i garaget & har börjat bygga vår bastu som vi längtat så efter, ska bli så skönt när den blir färdig! Vi längtar hela familjen! Snacka om relax, älskar sådant! I eftermiddags bakade jag & Wiggo en chokladkaka när vi kom hem, vi kände att vi behövde ngt gott efter maten :) Och gott blev det, älskar lukten av nybakad sockerkaka...
Slutar blogga nu, går inte att skriva ngt med dessa två surrandes på msn, mohaha :)
Ska smyga ut i garaget & kika hur det går för gubbsen/ Kramis på er, Vickan!




2 kommentarer:

Mammamonkan sa...

Men jisses vad sugen jag blev på sockerkaka...finns det någe kvar?? haha!
Ha ett riktigt skönt sportlov!
Kramar Monkan

Naija sa...

vad kul med en bastu...vi har en.