torsdag 26 mars 2009

finally weekend...

Kusin Frida & Wiggo spelar playstation på W:s födelsedag, men jag tror morbror Jörgen( undre bilden) var mest i faggorna när det gällde att hoppa & trixa i spelet, eller? Vi fick oss ett gott skratt allihopa :)
Syster & bror vid datorn, jag skulle ha hjälp m header till bloggen av bror & frida, men vem kommer & tränger sig, syster yster... Hon skulle ha hjälp med besöksräknare... Inte lätt för broder jacob ibland, men vi tycker du är så duktig vet du :)

Helg, helg ljuvliga helg :*
Tänk vad skönt det är när det lackar mot helg! Strosa runt i morgonrock, läppja på kaffet så länge man vill & bara sega på, haha :) Imorgon ska jag åka & köpa vit färg till mitt skåp & bord tänkte jag och börja måla lite i garaget... Får väl lov att köpa en liten pensel till lille herrn också som säkerligen ska måla han med :)
I helgen ska karln göra ett storryck med bastun så att den blir klar ngn gång, så jag har bokat in mig & Wiggo med Monkan & Melker.. Tror vi ska göra en liten tur på stan, Lindex i alla fall där finns det ju tecknad film, min räddare samt mc donalds :) Annars ska jag försöka ta det lugnt, känner av förkylning igen, och jag vill inte att det bryter ut ordentligt! Då fullkomligen dör jag, ahhhhhhhhhhh :(

Och snart fyller man 20 år också, tänk vad åren går fort... Att man kan vara så ung & grann( önskar) kanske lite botox inte vore fel, eller är det dyrt? Monkan fixar du det då? Tack * Då fixar jag det andra till dig, du vet (vv)...
Har hittat en ny hemsida på nätet där man kan bli återförsäljare till deras saker också, gud vad mycket fint! Jag måste bara ta itu med detta snart känner jag, blir till att rycka upp sig och börja fundera på en bra början & en hemsida kanske.. Vad tycker ni? Vågar man? Ni är ju tvungen att handla vet ni? haha :)
Nu ska jag logga in på facebook en sväng, kolla mailen och sedan slänga isäng lillprinsen min... Sedan sätta mig i fåtöljen m mina Vakre hjem tidningar & drömma mig bort ett tag....
Soliga & kalla kramhälsningar önskar helgvickan!

4 kommentarer:

Mammamonkan sa...

Klart du ska få en botoxspruta på din 20+++++++++dag,hihi!
Kramis Monkan

Annas hus och hem sa...

Klart du vågar, jag handlar :)

Camilla sa...

Roligt att du kikade in på min blogg! Jag är inte så duktig, men jag lär väl mig. Nu har barnens farmor och farfar som bor på Gotland börjat gå in och kolla, så jag ska uppdatera den lite oftare. Ha en fin helg! C

LISA sa...

Men vilket vackert kort du lagt in på din kära syster *ja du brorsan är bra *L* kramis